مسابقه حدیث نبوی برگزار شد 
مسابقه حدیث نبوی برگزار شد 

مسابقه حدیث نبوی برگزار شد 

ملیحه یونس زاده گفت:  به مناسبت بزرگداشت عید مبعث، مسابقه حدیث نبوی در مسجد ابوالفضل (ع) رهجرد برگزار شد.
شناسه خبر : 1152898 تاریخ انتشار : ۱۰ اسفند ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۷:۲۷

«ملیحه یونس زاده» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، گفت: به مناسبت بزرگداشت عید مبعث، مسابقه حدیث نبوی در مسجد ابوالفضل (ع)، برگزار شد.

مدیر کانون فرهنگی هنری باب الحوائج رهجرد جیرفت افزود: برای برگزاری این مسابقه تعداد ۱۰۰ حدیث از حضرت رسول اکرم (ص) گردآوری شده و به صورت مجازی در اختیار اهالی مسجد قرار داده شد تا پس از مطالعه بتوانند در این مسابقه شرکت کنند.

وی بیان کرد: امروز مسابقه حدیث نبوی به صورت حضوری در مسجد برگزار شد و با توجه به پاسخ نامه ها، نفرات برگزیده این مسابقه مشخص شدند که از آنها تجلیل می شود.

یونس زاده ابراز کرد: یکی دیگر از ویژه برنامه های بزرگداشت این روز فرخنده، برگزاری جشن عید مبعث همراه با برنامه های شاد و متنوع بود.

مدیر کانون فرهنگی هنری باب الحوائج رهجرد جیرفت ادامه داد: با توجه به شرایط کرونایی این جشن باشکوه امروز در فضای باز مسجد همراه با رعایت شیوه نامه های بهداشتی برگزار شد.

وی اظهار کرد: سخنرانی با محوریت سیره نبوی و مولودی خوانی بخشی از ویژه برنامه های جشن عید مبعث بودند.

یونس زاده یادآور شد: برای برگزاری این جشن باشکوه به همت بچه مسجدی های کانون فضای مسجد آذین بندی و متناسب سازی شد.

مدیر کانون فرهنگی هنری باب الحوائج رهجرد جیرفت در خاتمه عنوان کرد: ختم صلوات به نیت سلامتی و تعجیل در فرج امام زمان (عج) هدیه به ساحت مقدس حضرت رسول اکرم (ص) و نشر عکس نوشت و کلیپ با محتوای عید مبعث از سایر برنامه های کانون در بزرگداشت عید مبعث است.

پایان پیام/ 586